REGNSKAPSINFO TIL ADVOKATKONTOR I HELE LANDET

Effektivisering av advokatregnskap med daglig ajourhold

Vi foretar daglig bokføring av inngående bilag. Banktransaksjoner ajourføres før kl. 0900, som gir daglig ajourhold på klientkonto og firmakonto, kunde- og leverandørreskontro. Dere har full oversikt i regnskapssystemet og Jussys etter hvert som vi bokfører.

Advokatkontor

Dere foretar godkjenning av faktura og utbetaling av faktura direkte i 24SevenOffice, uten pålogging til nettbank.

Dere får kontinuerlig oversikt over regnskapet på PC, nettbrett eller telefon på webside til regnskapssystemet 24SevenOffice uten installasjon av programvare. Vi setter opp alle tilgangene og etter en kort opplæring har dere oversikt over regnskapet og foretar utbetalinger direkte fra 24SevenOffice etter hvert som vi foretar bokføring.

Når advokatkontoret fakturer honorar, forskudd og utlegg i Jussystemer og sender faktura, oppdateres automatisk kundereskontro og regnskapet i 24SevenOffice.

Vi setter opp system på deres PC slik at dere invitere oss inn på deres dataskjerm. Slik kan vi på en enkel måte bistå dere på en enkel og effektiv måte.

 

Arbeidsoppgave fordeling:

 

Advokatkontor foretar i Jussystemer

  • Fakturering
  • Klientmidler
  • Forskudd
  • Utlegg
  • Reiseregninger

Ved opprettelse av klienter og saker i Advocate Desktop blir klientene automatisk overført til 24SevenOffice.

 

Aktiv Regnskapsbyrå Tromsø AS

  • Hver morgen før kl. 0900, foretar vi oppdatering av alle banktransaksjoner og samtidig oppdateres saldoene i Advocate Desktop.
  • Vi foretar fortløpende bokføring etter hvert som faktura kommer inn flere ganger for dag.
  • Vi fører hvert enkelt bilag mot hver advokat og hver klient. Dermed får dere bedre rapporter og oversikt.

Regnskapssystemet 24SevenOffice

  • Deres leverandører sender faktura med EHF eller PDF direkte til regnskapssystemet 24SevenOffice.
  • Regnskapssystemet synkroniserer regnskapsdata fra Advocate Desktop til regnskapssystemet.
  • Dere har tilgang til 24SevenOffice på telefon, nettbrett eller pc og foretar godkjenning av faktura og godkjenner utbetalinger uten å legge faktura i nettbank til betaling.
  • Innbetalinger synkroniseres fra regnskapssystemet til Advocate Desktop

 

Kontakt oss for uforpliktende informasjon

Tlf. 48480330 eller post@aktiv.co

0 0